Grab A Button

December 15, 2010

Birthday lagi :)

Happy Birthday Fatin :) Iloveyouu !
12.40 am . Belum mengantuk lagi weh . Sebelum aku merangkak pi dekat katil aku , aku nak tinggalkan wasiat berharta aku untuk hamba Allah sorang nih . 15 Disember 2010 , 12.00 am ! Happy Birhdayy sayang . Walaupun tinggi baru 15 something , *sori to say , tapi rasa macam kau dah tua . Btw , duit aku belum cukup untuk beli hadiah . Cait , alasan untuk jimat duit actually .

Cute kan dia ? Better say YES . Kalu tak aku kunyah telinga capang kau tu lumat lumat . ngee ~ Walaupun dya kurang dari segi ketinggian tapi aku cakap  kau perempuan ini sangat matang plus plus. Tengok muka pun bole agak . Muahhh  untuk kau sayang . One more time , Happy Birthday syg ! :)


Nite readers XD


No comments:

Post a Comment