Grab A Button

January 10, 2011

Tekanan Jiwa



Rasa macam nak jerit bagi pekak semua telinga manusia kat dunia nih . Baru rasa puas dan lepas semua rasa yang aku sendiri pun taktau apa . Kenapa ? Tension membukit bukit dalam otak aku dan hampir saja MELETOPP semasa belajar addmath tadi . Haiyooo , manyak pening ouhh dengan nombor banyak banyak cikgu ajar kat depan papan hitam tadi . Kira punya kira unya kira last dapat 0 .  Cikgu , apaa cikgu ajar kami nih ? Ada yang nganga , ada yang tidoq , ada yang sembang .


Tolonglahh , macam mana aku nak belajar lagi . Chapter one pun tunggang langgang macam hindu mabuk . Ceq tak sanggup -.-'. Hari tu masa tengah tengah belajar subjek Chemistry , tiba tiba ada bestie sebelah aku cakap , " apa benda nih , susah sangat kawen teruih laa . " HAHA :) Sempoi kau kawan . Aku suka dengan ayat kau itu :)


Cikgu Bio kelmarin cakap 27 Feb adalah tarikh keramat untuk semua student Form 4 SMK Sultan Badlishah sit for first exam ! Kenapa cikgu bagitau awal awal , semangat aku untuk belajaq terbang jauh jauh . Padan muka , sapa suroh habaq awai awai . Tadi time English period , Madam Foo cakap dekat kami satu kelas , " Form 4 is honeymoon year , students ! " Ahh ,dusta semata-mata teacher !


Macam mana nak dapat A plus plus nati haa ? Addmath , Chemistry , Physics , Akaun , saya merayu kepada anda . Tolong bimbing mata saya untuk lebih fokus kepada anda semua . Hopefully tak ada tulisan warna merah tulis FAIL for my first exam coming soonn !


*Mood --> TRAUMA ! 

No comments:

Post a Comment