Grab A Button

January 19, 2011

Untitled -.-'



Holiday , holiday . Sini la , aku nak bemanja dengan kau . heeeee ;D Aku suka kau , aku sayang kau , aku rindu kau . Aku nak kau wujud dalam hidup aku hari hari , boleh ? Aku dah penat dan bosan dengan hidup aku . *Bukan bermakna aku manusia yang jenis tak bersyukur okey . Tapi tapi , kau pikir sendiri laa . Sekarang nih homework makin betimbun timbun ! Haiyo cikgu , kenapa bagi banyak banyak ? Saya bukan tak suka tapi saya benci untuk buat , seriously . Heeeeeeeee ;)


Sekarang training netball sudah bermula , penat aku pun makin bertambah tambah . Sobs sobs , tapi takpa . Ayah aku cakap ada benefit jugak aku training netball segala nih . Aku tahu kenapa beliau cakap macam tuh . Kenapa ? Ahh , kau diam sudah ! Sumbat mulut kau penuh penuh nak ? So , better kau diam sayang . Hahaha , beratkan mulut anda untuk bertanya . Aku rasa sedih sebab tak dapat luangkan masa untuk blogging . So , cuti  nih aku buat overtime untuk kau ye darlinggg !;)




Okeyy , gtg now . Iloveyouu , there !(:

No comments:

Post a Comment