Grab A Button

February 3, 2011

Addisenak Mathematico :)

Macam gudgud ja title kat atas tu kan ? Memang dan memang and susah dan susah ! Ehh , ayat hindu mana aku cekup ni . Ahh , pesetankan itu semua . Macam mana aku nak jawab exam nanti . Orang lain dok bangga jawab sambil tersenyum aku nganga buat air liuq atas paper yang putih lagi berseri tu . Macam mana cikgu bagi masa mula mula macam tu jugak aku balik  bagi masa waktu menjawab sudah habis . Haa , baguih punya student . Mana mau cari student macam ni .


Lepas tu bila dah dapat result besok . Orang terlompat lompat sebab lulus aku ? Menangis tepi pokok sebab ada tulisan warna merah tulis FAIL . OMG , mintak simpang malaikat 44 . Tapi tapi latihan yang cikgu bagi pun aku tak sentuh lagi . Mana taknya , bila tengok jaa rasa nak koyak lepas tu buang jauh jauh . Pegang pen pun terketaq - ketaq . Haih , macam mana nak buat kalau face to face dengan kertas addmath tu ja automatik sindrom terketaq -ketaq aku mai .  


Haiyoo -,- Sampai bukak sekolah pun kosong macam tu ja laa jawabnya . Padan muka , sapaa suroh ajaq macam keretapi sampai kami yang dekat belakang jadi macam orang kena pukau bila cikgu ajaq . Sorry cikgu . Saya janji akan berusaha untuk lebih maju dalam bidang ini . Wahhhhh , macam ikrar sekolah . Calang calang orang boleh buat ni . Kalau aku study dan study dan study , InsyaAllah aku boleh . Bagi lahh semangat sikit dekat aku . Hummmmm -_____________-





Aku karang formula ni dua hari dua malam dan ini hasilnya :) Aku ada formula sendiri . Kau ada ? Tak kan ? So , diam ! ILY ;]




No comments:

Post a Comment