Grab A Button

February 14, 2011

Holiday again


Yeahhh , cuti lagi . Ini lah masanya untuk menjauhkan diri dari segala homework yang bagi aku pening kepala . Tapi tapi jadi new student dekat new class dan jumpa new classmates plus new teachers was awesome and superb ! Dapat pulak duduk sebelas Si Kitol , memang sembang 24 hours la jawabnya . Second day masuk kelas baru dah kena aim dengan cikgu cikgu bertauliah sekolah aku . HAHA tapi takpa mereka mereka ada untuk backing saya .

Errrr , bolehlah tahan cara cikgu dia ajar berbanding di kelas lama dahulu . Bukan nak kutuk tapi tapi err abaikan . Memang sporting gila dan homework pun tak banyak macam dulu lagi . Ohh happy gila . HAHA :) Tapi exam pun dah makin dekat . Wallaweh , aku nak jawab apa nanti . Setakat latihan yang cikgu bagi sambil rujuk buku pun dok tunggang terbalik lagi . Apatah lagi exam yang kena jawab sorang sorang tanpa aksi peniruan ! OhhEmmgee , tak dapat bayangkan macam mana nanti . grr >,<

Indian boys kelas aku memang lawak nak mampus . Sumpah tak boleh belajar sebab time cikgu mengajar tak pernahnya diorang ni nak serius . Okey what dari duduk tengok depan dengan muka macam nak makan orang and jeling tepi macam tak puas hati . Kalau lah dapat classmates macam nih sah sah tak boleh nak concentrate belajar sebab tak abis pikir ada jugak manusia macam nih kat dunia . 

Tapi diorang nih memang the best lah . Kalau tertidur pun , cikgu kejut then tanya still boleh jawab lagi . Memang superb lah , tapi seperti biasa hw addmath tetap meniru . Hehe biasa lah tu kan . So , aku dan Si Kitol akan stayback hari Khamis nih sebab nak tanya cikgu soalan soalan yang tidak difahami . Ada ciri ciri pelajar cemerlang tak ? Ahh , tutup mulut kau .

Okey , karya agung saya berhenti disini . Byebyep , ly readers ! :)


No comments:

Post a Comment