Grab A Button

May 12, 2011

-.-

                                                  

Helloo babe . Dah lama tak update . Grrr exam la wehh :( Yeahh kau pun tak suka kan bila aku cakap pasal exam ni. Tapi the fact is I'm having it rite now for almost 3 weeks . OMG menyeksakan gila aku cakap . Satu subjek tiga paper , boleh bayang berapa lama aku duduk atas kerusi sambil menulis ? Pfttttttt ~

Hari ni second day exam . Paper chemistry , ohhhh suka gilaa jawab tadi . Sah sah Cikgu Shaharudin shock bila mark paper aku yang kosong banyak tu . Tapi sebab semalam ada orang tolong ajarkan , boleh lah buat sikit sikit . Heeeeee . Then besok cuti tapi rasanya tak cuti kot . 24 jam dengan buku kan . Okeyy say boooo to me . Okey dah , thanks . *tetiba

Tiga minggu kot exam kali ni . Tension gila , dah lah style study last last minute . Hopefully tadalah fail banyak paper . Nanti bila orang tanya result senang nak jawab . Tadalah nak sebut huruf A sampai F . HAHAHA okey aku buat lawak bodoh . Anwar Hadi cakap , mencik doh macam nih .

 P/s - Thanks for your teaching last night . I really appreciate it .
 Kbye :]


No comments:

Post a Comment