Grab A Button

January 25, 2011

Bodoh


HotHotHot ! Aku memang tengah HOT dengan minah tiga ekor nih . Mentang aku tak faham bahasa kau , ingat kau boleh kutuk macam macam ? Hey , kau salah besar la weh . * Middlefingerup  for you ! Tak payah nak buat bagus depan kami . Jangan ingat kau pandai kau boleh berlagak la weh , itu bodoh sombong orang panggil . Kami tak penah kacau hidup kau tiba tiba hari nih kau nak berperang dengan kami , sumpah aku benci kau . 

Bukan aku sorang yang hot dengan minah tiga orang nih . Berambus pergi jauh jauh laa , tak luak kalau korang takda ! Tadi time kelas Physics , cikgu ajar apa semua tak masuk apa langsung dalam kepala hotak aku . Ini semua gara gara minah tiga orang tuh . Hey aku tak pernah maki maki orang sampai ke tahap macam nih . tapi tapi korang mula dulu okey . Jangan salahkan aku .

Ada sorang tuh , tau la ada kapel . Tapi tak payah nak menunjuk sangat , rimas weh . Geli geleman aku tengok . Siap share share makanan then suap suap . Aiyoo , nak muntah aku tengok tadi . Kami yang tengah tengah makan masa tuh terus takda nafsu makan sebab perlakuan yang menggelikan berlaku di depan mata . Euwwwww , aku geli . Tak payah nak tunjuk sangat mpa tuh sweet kapel bagai . Orang lain pun kapel jugak tapi takda la dok buat manja terok terok macam mpa , sumpah meluat aku tengok .

Hey , Najib dah cakap sampai berbuih mulut mulut be ONEMALAYSIAN ! tak faham lagi ? , so cakap guna bahasa yang boleh semua orang faham laa , tak payah nak agungkan sangat bahasa kau tuh . Tak bawak mati la weh . 

*Akhirnya , dapat aku luah juga perasaan yang terbuku dari tadi pagi . Sekarang baru boleh tersenyum gembira ;p
      



2 comments:

  1. Errrr....sabar2x..
    Good2x...lepaskan tekanan kat sini leh wat kiter rsa puas n lega. Heheh.
    Cheer up dear. have a nice day :)
    *follow kamu. Gtaw kat cni sbb xleh shout kat box tu. :)

    ReplyDelete
  2. heeee ;) betul betul , saya rasa lega . Tq dear :)
    same to you ,

    ReplyDelete