Grab A Button

January 26, 2011

Pergi



*Sebelum baca , tekan butang pause dekat music player aku . Then baru kau baca and dengar lagu yang aku sediakan special for you .



Aku sayang kau . Tapi tapi besok last day kau dekat sekolah SMK Sultan Badlishah . Hopefully kau tak lupa aku dan bestie kau yang lain dekat sini . Bila aku dengar kau dapat tawaran tuh , sebak weh . Nanti netball takda dah goalshooter terhebad macam kau . Nur Amalina Kamaruddin , Iloveyouu ! :'(


Kau cantik , kau bijak , kau lembut , kau ganas , kau sopan , kau baik , kau bestie aku . You're mine forever . Sabtu ni kita meet aku hug kau puas puas . Loveyouu ;(


Dan dan tak lupa juga kepada bestie aku yang nak pergi jugak nanti . Take care dear ! ;D



Nadh , Iloveyouu ;) Aku sayang kau . Hopefully we can meet again .


Idzni Sahira , take care honey ;) Eventhough kita dah tak satu class , aku tetap sayang kau .


Azilah , sayang kau ketat ketat . Nati kau jangan lupa datang lawat aku ehh . Iloveyouu ;(

Hana , love you more and more ;) Lepas ni aku tak boleh sakat kau dah . Tapi tapi kau jangan sesekali lupa aku sweetie ! ;(





HAC sekolah nanti , korang WAJIB datang kalau tanak kena sembelih dengan aku hidup hidup . Bukan senang dapat jumpa , lepak , sembang dengan korang . Tambah tambah bila naik Form 4 nih boleh kira dengan jari berapa kali dapat talk face to face. Nway , jangan lupa contact aku tau .



I heart them so much . Meet you all on this Saturday ! ILYFDM :)

This is special for you all . * Aku nangis masa dengar lagu nih sayang . Loveyou hunny ! :'(





No comments:

Post a Comment