Grab A Button

February 6, 2011

No title



Besok apa tarikh ? Tarikh apa besok dan besok hari apa ? Fatin , besok sekolah ! Sekolah ? Apa itu sekolah ? Saya tidak pernah tahu apa yang dimaksudkan dengan     S E K O L A H . Titik ! grrrrr >,< Tak suka dan tak suka dengan sekolahan . Habis tu macam mana mau pandai ? Dah terer sangat addmath , dah bagus sangat akaun dah hafal biology and blablabla ? Kesimpulannya Najib dah cakap besok sekolah .


Aku takda semangat nak pergi sekolah besok tapi baju sekolah dah siap beriron , padia la hang Fatinn . Memang semangat nak pi sekolah tapi tak semangat nak face to face dengan guru guru yang disanjungi sekalian . Homework serba serbi siap tapi just untuk yang besok sahaja . Dan dan addmath seperti biasa kosong lagi . Walawalawei , aku nak jawab apa hoi dengan cikgu besok .


Tadi aku dengaq ada berita yang mengatakan kelas kelas akan dirombak pada besok hari . Lagi la tangan aku macam kura kura merangkak nak bagi siap semua homework . Haih , heran ceq . Dah elok elok ada kelas yang serba bagus nak pi ubah ubah segala ni kenapa cikgu . Lemaih perut laa , grr . Besok kalau dah rombak , jangan salahkan saya kalau saya act seperti katak di bawah tempurung . Dah elok elok aku hingaq 24 hours dalam kelas tiba tiba jadi wanita muslimah , pfttttt .


Hensem bukan ? Tipu sunat tapaa :)


Beliau adalah sahabat saya . Terlupa untuk letak gambar beliau hari tu , heee . Sorry nahh , dan besok juga mereka mereka dan mereka termasuk beliau akan pergi berhijrah di sekolah yang ditawarkan . Badlishah hanya dalam jelingan mereka . Cewahhh , pandai pandai aku ja . Heeee :) Ohh sungguh aku sedih wahai sayang sayangku sekalian . Jangan lupa kami di sini , study rajen rajen dear dan aku sayang hampa fucking damn much ! And remember that you're always MINE ! :D


Jam sudah menjeling aku dan katil pun dah memanggil manggil . So , time to bed now . Btw , ILYSM  :) *Entry kali ini menggunakan perkataan yang agak nerdy , sleep tightly . xoxox :D



No comments:

Post a Comment