Grab A Button

February 7, 2011

Undefined


HAHA , masa aku tengok ada paper dekat tangan Arab tadi terus aku amik and tengok namelist tulis situ . Tup tup dia tulis Nik Fatin Amalina binti Nik Kamaruzaman - 4sc2 . Fulamak , guling guling aku atas lantai kelas tadi weh . Sampai cikgu dari kelas sebelah mai teguq kami sebab terlalu meriah . Mana tak nya , aku tengok tadi macam macam suara merdu keluaq jerit sana sini . Tapi aku masih tersenyum sorang sorang dekat belakang pintu kelas aku sebab syok tak terkira . Apataknya diletakkan bersama sama buah hati pendek aku AlyaaAminuddin :)

Tapi tapi tadi ada lah jugak touching touching moment sebab nanti tak boleh dah nak copy paste hw dengan mereka mereka . Tambah tambah lagi Cik Tasha Comel dan Cik Nurul Lawaa dah tak satu kelas dengan aku . Kalau dulu boleh la bermanja manja and mengutuk orang dekat belakang . Tapi besok lusa dah tak boleh . Ohh , touching seketika . Cikgu pulak tak bagi tukaq kelas suka suka hati tapi nanti kalau kami tak boleh belajaq jangan dok tenung kami macam nak telan nahh .

Okey okey . Tutup cerita sedih sedih segala ni yang penting aku :)). Tadi time agama tak larat gelak dekat ustaz . Bila kami sembang sembang mula lah buat suara garau dia tuh . Tapi memang best la kalau time dia ajaq . Faham pun faham sembang pun sembang . HAHA i like . Yang tak boleh lupa tadi tu , masa tengah khusyuk belajaq tiba tiba ada henfon sapa ntah bunyi . 

Semua terdiam . Kami buat taktau ja la sebab dok pkiaq kata ustaz punya . Tapi ustaz gelak  . Kami pun heran lah . Tiba tiba ustaz cakap dekat student depan dia " hoi , bawak henfon mai sekolah ". Ustaz gelak dan gelak lagi . And then dia cakap " simpan elok elok . Saya tak rampas tapi kalau cikgu lain taktau lah " dan beliau senyum lagi . HAHA terbaik la ustaz . Ingat nak marah tadi . Heee :)

Hahaha , besok masih belajar seperti biasa . Hari Rabu baru jadi new student dekat 4sc2 . Can't wait but I'm started to cry when hear my Addmath teacher's name . Ohhemmgee , still the same ! Pftttttttt , grrrrrr >,< Okey , done for today . Byebye , nak sambung buat hw . ILY :)


No comments:

Post a Comment