Grab A Button

February 23, 2011

RAWR


Ohhmaigoshh -.- ' HE's ' comingg again ! Ihatehimverymuch ! Kenapa dia datang kacau hidup aku ? Aku tak pernah mintak dia datang dekat aku tapi selang tiga bulan sekali dia datang . Menyusahkan lah . Rawr XD . Tolonglah pergi jauh jauh dari aku . Dahlah sedang ketiadaan mood untuk duduk senyap senyap atas kerusi sambil pegang pen and duduk sampai punggung panas berapi sambil jawab soalan . Ohh ,tak pernahnya aku akan senyum bila aku ingat balik moment moment sebelum ini . Huh !

Kalau jawab sambil tiru paper orang pandai tapalah jugak . Hari hari exam pun aku boleh jawab dalam keadaan yang tersenyum . Tapi masalahnya sampai kering dakwat pen tu pun ntah boleh ke tidakk jawabnya , grrr ! Sakit jiwa bila pkiaq pasal benda ni . Tapi tapa , try buat yang terbaik . Belum cuba belum tau kan ? So , I'm keep trying doing my best for that . Cewahhhh :'')

Sudah lama tidak menekan abjad abjad di keyboard kesayangan saya . Nasib baik ada orang updatekan . Heeee ;) Disebabkan terlalu sibuk dengan training netball plus homework yang bertubi tubi .. Tak sempat nak bersemuka dengan keyborsd saya. Tambah tambah sejak masuk kelas baru macam macam kena buat . Sini tak kena situ tak kena . Haih , nasib baik ada si kitol saya . ILY lah ! ;) Dia banyak membantu dan banyak membuat lawak bodoh setiap hari .

I'll going to meet my first exam in Form 4 On 5 Mac 2011 . OhhEmmGee , 4 hari selepas tarikh kelahiran aku . Sah sah potong kek sambil nanges nanges . HAHA , penipu . Wish me luck readers . ILY . Byebyep :)


No comments:

Post a Comment