Grab A Button

March 11, 2011

It's over



Tiada lagi istilah peperiksaan dan membaca buku hingga tengah tengah malam and bangun awal pagi untuk buat revision . HAHA tapi kita akan berjumpa tiga bulan lagi wahai EXAM yang aku sayangi :) Urghhh , sungguh memenatkan lah . Tak pernah pernah aku berjaga sampai tengah malam sambil selak buku dan buat latihan . 

Bukan lah tak penah tapi last time aku buat macam tu masa nak PMR tahun lepas . Then exam exam sebelum tu jangan harap aku nak buat macam tu . Lepas tu bila tengok result macam shit lagi then baru nak menyorok belakang peti ais sambil nangis sebab result buruk kan ? Pandai kau Fatin . Tapi seriously this year punya exam agak have fun .

Kenapa ? HAHA yala sambil tukar jawapan mau tak lompat macam kera . Tapi tak payah la nak shock macam kau tak buat . And sesiapa yang melihat ketika keadaan itu sedang berjalan sila tutup mulut wangi anda . Sekali sekala la weh . Bukan hari hari dapat buat exam macam tu . Jangan cakap kau tak pernah buat langsung . Tak pasal makan kasut sekolah aku yang tak berbasuh lagi tuhh .

First sem exam ni tak ikut format SPM . Alhamdulillah kalau tak lagi berlambak paper yang aku akan fail .Sehari sebelum exam aku ada netball open dekat PTSB . Besoknya exam Bahasa Melayu dgn ADDMATH mau tak shit . Nak jawab hapa cek oi denagn tak fahamnya lagi . Nganga buat aiq liuq basi jugak la time addmath tu . Mula dapat kertas kosong bagi pun macam tu jugak . Naseb baik Bm bolehlah buat dari tak buat langsung sebab aku sayang Cikgu Zaiton aku .

Last day exam aku sukaa gilak ! Bio jangan cakap lah A dgn B automatik lari jauh jauh dah dari paper aku . Sejarah pulak hanya orang tertentu tau kenapa aku dan 3 orang sahabat aku yang lain akan lulus . So diamkan mulut kau . Okey no more exam . Result yang memberangsangkan akan keluar datang cari aku lepas cuti . Dan aku tau bukan aku sorang akan FAIL addmath .

Bye ;)




No comments:

Post a Comment