Grab A Button

March 19, 2011

Sekolah


Okey besok Ahad dan besok jugak school day . grrrr >< Dah banyak hari aku tak update . Malas actually dan menyibukkan diri dengan netball punya training . HAHA seminggu bercuti tak rasa macam cuti .Training tak abes abes . Fuhhh betul betul memenatkan . Tapi tapalah dari duduk termenung dekat rumah kan .

Besok pulak lepas balik sekolah ada friendly match dengan sekolah talbiah and malam pulak tuisyen addmath . Tudiah bila masa aku nak buat homework hoi . Sah sah pagi besok aku kena berdiri dalam kelas sebab tak buat homework . Okey macamlah tak biasakan , HAHA :)

Besok jugak aku akan dapat result exam . Dan for surelah paper addmath aku cikgu bagi besok sebab banyak tinggal tempat kosong supaya guru senang untuk memeriksa . And not only me will FAIL in this subject . So keep smiling :)

Bye :D




No comments:

Post a Comment