Grab A Button

March 13, 2011

Movie best :)


Kelmarin aku dan dua orang hamba ALLAH pergi jalan pusing Giant lepas pergi kenduri.HAHA disebabkan kebosanan yang melanda mummy aku drop kami dekat depan muka pintu pasaraya then kami pun pergilah jelajah dalam tu . Masa mula sampai terus pergi survey tiket wayang . Then decide nak tengok citer atas tuh . Tapi movie start pukul 5.15 lebih kurang so masa tu awal lagi . Then pergi jalanjalan beli barang dulu .

Mula ingat takda sarikata tapi nasib baik diterjemahkan dengan baik . Hehe and masa kami masuk wayang tuptup tempat kami bersebelahan dengan sorang mamat ni . Nasib baik kezen aku tempah awal awal sit tuh . HAHA aku seperti bisa lah buat panggung tu macam aku tengok dekat rumah . Masa mula start tuh dengar dah aku buat kelas vokal . Manataknya suspen bebenor citer tu .

Habis ja cita tuh , kezen aku cakap telinga dia dah pekak sebab suara merdu aku jerit tak pasal pasal dekat telinga dia . Dah lah sejuk nak mampus dalam tu . Kalau nak keluar pergi toilet pun susah sebab mamat tu amek sit yang tepi sekali so susah nak keluar . Tapi nasib baik jalan cerita dia best walaupun agak tergantung . Macam citer Skyline yang aku pergi tengok dulu . Haih , tapi apapun memang enjoy gila semalam .




*Moral of the story lepas ni tak boleh bawak aku tengok cita hantu :)



No comments:

Post a Comment