Grab A Button

April 23, 2011

Jaybie and Brumars

Hey babe . Okey sudah agak lama aku tak update .  Blog aku yang buruk nih pulak takda sapa pun nak datang melawat kan . Okey sebab buruk kan . Akutaudah . Peduli aku :)

Then aku dengar heboh pasal concert si Justin Bieber dekat Malaysia tuh . Sesapa yang dapat pi tengok muka licin dia dekat Stadium Merdeka semalam mesti balik tak tidoq lena kan . JB fever la katakan . Then aku pegi lah dekat laman sesawang youtube sebab nak tengok concert dia tu . Tak dapat tengok real , dalam youtube pun jadilah kan . Kihkih :)

Ada satu video ni . Dia ada cakap "who wants to be my baby ? " Masa tuh berjuta manusia angkat tangan . Sapa yang tanak kan . Tapi sayang dia bawak Selena Gomez datang sekali . Mau jeles bertingkat tingkat jadinya ha . HAHA . Tapi bila tengok video tu rasa macam best pulok . Rugi sapa tak boleh pegi kan including me . Hihii :)
  

Untungkan peminat dia nih . Dapat tengok muka JB dekat dekat . Sah senyum sampai ke telinga sampai balik rumah .

And the fact is . I'm started like this "pure-looking" boy . HAHA but I love this hot man more .
|
|
|
|
|



The song titled Marry you and The Lazy Song by Bruno Mars my sweetheart is so amazing . Memang best gila kot lagu dia . Eventhough muka dia tak licin dan handsome macam artis astis lain tapi hati aku tetap kata Bruno Mars the best ! Nasib baik makcik  Fatin Syafiqaa perdengarkan kepada saya dekat sekolah tempoh hari . Hihii thanks makcik . Iloveyoulahh :) Then aku pun carik tahu lah pasal mamat hot nih sikit sikit sebab aku pun taklah berapa minat sangat bendalah macam macam gini . Hihii :D

                                                        
Then aku kasik sini lirik lagu Marry you . Sebelum tido korang bolehlah try test suara merdu korang tuhh .



That's all for today . Bye Bruno my charming . 

Kbye :D


No comments:

Post a Comment