Grab A Button

April 14, 2011

Holiday


' Haii lama tak jumpa' :) HAHA aku curik ayat budak cina sebelas kelas aku . Hari hari jumpa aku mesti cakap macam tu dekat aku eventhough hari hari jumpa . Namapun kelas sebelah sebelah kan . Haih -.-' Kdah jangan kutuk dia nahh . Aku sayang dia ohh heee . *kononnya lah

Hummm lama tak update . Lama ka ? Bolehlah kan , hihii . Tak sempatlah nak update . Hari hari cikgu bagi homework berlambak barlambak sampai tak terbuat oleh saya . Dan besok cuti , wahhhh likelike :) Tapi saya tak . Besok ada training netball . Jadi anak keling lagi lah aku lepas nih jawabnya .

Exam pun dah makin dekat . Start bulan depan kalau tak silap aku . Tapi aku buat relax macam exam start tahun depan . Alahhh buat apa nak study awal awal kan ? Besok lupa jugak . So the solution is besok nak exam malam tu baru study . Baru masuk otak . Hah tudiah Nik Fatin Amalina bagi ajaran sesat dengan hampa . Kalau hampa ikut ajaran ni Insyallah fail dalam tangan :)

Facebook pun dah makin membosankan . Updrade sana updrade sini . Semak >< Nasib baik ada Encik Blogger saya nih . Dialah tempat saya meluahkan rasa rindu dan cinta yang tersimpan dalam hati nihh :) Over kan ? Okey sukahati aku .

Thanks for reading my ugly bloggie . Kbye :D






No comments:

Post a Comment