Grab A Button

April 8, 2011

Malas



Selamat pagi awak ! Sihat ? Heeee okey saya penat :'( Bangun bangun tadi terus kena dera basuh kasut sekolah . That was so worst . Hummmm ibu saya pulak bising sebab saya onlinee memanjang . Ni pun curi curi onlinee . Macam pencuri dekat rumah sendiri la pulak kan .

Homework pulak bertimbun timbuk dekat atas meja study saya . Haih bila tahun nak siap pun saya tidak pasti . Not less than a month , I'm going to face my second exam . Ohh I Hate It :( Tapi nak buat macamana kan . Kementerian Pendidikan dah wajibkan bendalah tuh so kita pun kenalah laksanakan . Hopefully saya lulus semua :)

Besok pulak saya sekolah , tapi buat merentas desa pulok . Setahun sekali bukan senang nak ada . So , kita pergilah enjoy dengan kawan kawan . Heeee , nak pergi mandi . Lepas tuh siapkan kerja sekolah . *kononnya

Bye :D

No comments:

Post a Comment