Grab A Button

April 9, 2011

Penat

Hellooo guys :) . Kaki habes sakit semua dan memang penat . Ini semua gara gara merentas desa yang aku rasa langsung takda pekdahnya bagi aku  . Tapi tadi aku dengan kawan kawan aku buat jalan raya tuh macam jalan mak bapak kami yang punya . Biasalah dah konfirm tak dapat top 10 , buat apaa nak bersusah payah lari macam kena ligan anjing dekat belakang . So chill sahaja bila jadi top 10 ke belakang . Bukan senang ohh . Heeeeee alasan budak malas lari >.< Okey tutup mulut kau .

Dan keputusannya rumah sukan aku dapat tempat SECOND last . Huhuuu sedihhh gila :( Last year bila cakap je rumah Samsuddin semua orang tunduk sebab rumah sukan saya hebat eventhough saya tak memberi mata kepada rumah sukan saya . Kdah abaikan . Tapi dis year ntah kenapa cikgu dengki then tukar rumah sukan kitorang . Habis semua atlet rumah suka saya lari . Grrr >< Okey biarkan .

Tadi petang shahid kejap , tupunn kejap sangat sebab aku tak suka tido petang petang . Tapi dek kerana penat yang amat so mata pun terlelap tadi . Bangun bangun terus bukak bendalah nih . Then jari pun laju je taip keyboard nihh . Homework besok tak siap lagi , tak habes habes lahh . Asyik homework homework kannn ? Heyy , kau ingat kau pandai . First exam punya result pun macam pftttt . Kdah diam .

Need to move rite now . Before that , nak promote blog budak cantik . Nama dia Farra Xella's cantik ! Heeee budakcantik.blogspot.com . Follow tau , heeee . Bye :D

No comments:

Post a Comment