Grab A Button

June 9, 2011

Bosan

                                                                                                                     



Cuti sekolah kali ni memang bosan tahap babeng  . Tak keluar langsung dengan baby-2 aku , erghhh >< . Hummm homework pun semua sekerat jalan jaa aku buat . Bukak sekolah cikgu nak tengok dah . Tapi habuk pun tadak . Biasalah kan student normal lah kalau ada sifat malas dalam diri . Sejarah punya esei , sorry cikgu memang tak terbuat saya soklan banyak-2 tu .

Lately ni aku jarang update blog . Aku pun tatau apa punca aku malas sangat nak update . Tak suka tengok blog aku yang ugly ni . Terus tadak mood nak update . Then bila pi blogwalking . Memang jeles tahap gila tengok blog depa yang cantik gila babi . Tapi seriusly aku memang tak reti nak tukar bendalah dalam blog ni .

Okee tukar topik . Aww Seth , awak hot romantik plus caring gila pasal Elena kan . OMG ada lagi ka dalam dunia ciri-2 husband macam Ahmad Seth Tan Abdullah ? I bet no more kot . Lelaki sekarang susah nak predict perangai diorang . Masa couple sweet bagai tapi dah lama macam ***** . Bukan aku lah tapi bagi pihak kawan aku .

Macam-2 watak dia boleh bawak . Haih untung kan sapa wife dia . Tapi kan wife dia cakap dia tak seromantik macam Seth , ohh such a waste lahh .  Mati-2 aku ingat dia romantik macam Seth dengan wife dia . Tapi the fact is TAK . Baru-2 ni dia cakap dia nak bersara . Nak libatkan diri dengan belakang tabir . Eceli dia nak jadi pengarah . Mesti drama or filem dia hot kan . Kdiam #

P/s - Minggu depan last week dah Nora Elena . And next week jugak ada drama baru . Setiap Ahad pukul 9 . Ce tengok ehh :))

                                                               

                                                                          
                                                                         

6 comments:

  1. kekeke!!kena godam baru jumpa..kalau tak asyik blog not found ja..xD

    ReplyDelete
  2. HAHA kenapa tak godam . Baru best , hihii . Masuk berita , penjenayah tegar ----> Muhammad Khairul Arif , *evil laugh

    ReplyDelete
  3. ''kasi godam ini tempat lar...baru syiok'' haha

    ReplyDelete
  4. Apekah , report bapak kitew lah . Hahahaha

    ReplyDelete