Grab A Button

June 22, 2011

Ponteng


Ehemm ehemm haii . Hari ni gua ponteng sekolah . Eceli bukan ponteng tapi pemalas . Okeee mesti korang suka bila aku kutuk diri aku *tetibe# . Sekarang ni sekolah gua tengah busy dengan Hari Anugerah Cemerlang . Dek kerana kesibukan meliar itu ramai cikgu tak attend masuk kelas . Murid murid yang cemerlang semua sibuk dengan reheasel dah ponteng kelas .

Serius buang masa gila pergi sekolah . Yela orang tak pandai kan , mana nak dapat anugerah bagai semua tu . Aku punya part hari kedua so chill jah . Naik amik hadiah turun balik rumah . *K bangga sikit dapat hadiah . Muntah darah bila baca statement bangga gua tu kan . Okfinee -.-

Setiap hari pergi sekolah lepak dekat pavilion then merayau keliling sekolah walaupun dah tiga tahun setengah kelilingnya tapi dah bosan kan Apa bolah buat der . *Apapuntakboleh ok gua benci Jambu . So semalam bodek punya bodek mak gua kasi lampu hijau dengan syarat tolong kemas rumah . Gua pun cakap ok sebab hobi gua memang suka kemas rumah . #Kakupenipu

Sekarang gua memang jarang gila vavi update blog sebab gua memang pemalas . Sukalahtuhkan *tetiba lagi . Tapi bila lawat blogger yang HOT gila , memang gua jeles gila bangang sampai sampai ear fire boleh keluar dari telinga gua . Hg suka hiperbola lah Fatin ><

Kkk gua akan meng-rajinkan diri untuk update selalu . Tapi bila gua view blog gua gua rasa nak muntah sebab ugly gila babeng kan ? Oke nanti gua tengok tutorial utk mencantikkan blog supaya follower gua bertambah dan gua dapat ramai follower dan dapat kongsi cerita dengan follower gua yang hot semuanya . Tengok betapa tingginya darjat follower gua di mata gua . So silalah follow yerrrr <--- Ayat desperate

Ehemm mulai sekarang gua akan berusaha untuk lebih berjaya dalam bidang keblogeran *ayat keling . Sebab hp gua buat perangai so gua malas nak bermanja dengan hp gua walaupun gua sayang gila dekat dia sial . Besok kitew jumpew yer sayang . Ilapchuuw En.Blog :))

No comments:

Post a Comment