Grab A Button

June 28, 2011

Ehemm tadi ada Hari Anugerah Cemerlang

Assalamualaikum . Hah kenapa pelik ? Tetiba gua bagi salam hari ni . Kita orang Islam kan kenalah bagi salam . Ce jawab ce jawab . Berdosa kalau tak jawab . Kkk focus focus . Hari ni kan sekolah gua ada Hari Anugerah Cemerlang . Ehemm gua dapat hadiah babe . Eceli bukan gua nak bangga tapi sepanjang 4 tahun gua sekolah dekat situ . First time gua naik pentas amik hadiah . And gua bet that will be the last time . Hikhik kk gelak lah puas puas .

Tadi kan gua sampai sekolah awal sebab ingatkan mula awal . Takut nanti terlambat . Atoto skema tak skema tak ? Okfine gua memang skema . Kalau hari hari biasa sekolah gua paling takut kalau pergi assembly lambat . Walaupun lambat sikit ja . Tapi kawan kawan gua yang lain chill ja cool ja bila lambat pung . Mesti sapa yang kenal gua gelak guling guling atas lantai sebab tak percaya kan . Mesti cakap ' Eeee Nik muka ganas tapi skema ' . Ahaks kan gua dah cakap gua muka ganas tapi hati lembut bagaikan kapas . Eee mesti cair taik telinga korang dengar kan . Haktuih sikit --'

Tadi best sangat sebab boleh jumpa member lama dulu dulu . Sobs sobs . Sedih bila ingat ingat balik kenangan silam . Wooo >< Kk gua dah mula nak tacing ni . Sekarang ni tak payah cakap banyak . Ni gua sajikan readers gua dengan gambar tadi ehh ehh . Ce tengok ce tengok :*
___________
|
|
|
|
|
|
|












P/s - Gambar gua memang semuanya hancus . Tak payah bagitau pung gua memang dah tau . Hikhik >< Kfine gua tetap sayang lu lah .  I Love You All :* :*

No comments:

Post a Comment