Grab A Button

June 26, 2011

Gua memang ganas tapi jiwa gua lembut bagaikan kapas

Hahahaha gelak lah gelak lagi . Lawak sangat ke title gua tu ? Eerr I bet so , hikhik >< Alahh tapi tak salah kan kalau gua cakap hati gua lembut . Serius gua ni cepat tacing and sensitip lah babe . Tak caye tanya ahh kawan kawan gua . Apa orang selalu cakap muka ganas tapi hati jambu . K gua rembat ja ayat tu . Hah hah mula lah tuh nak kutuk belakang . Okokok fine fine *ayat Shuib . Hikhik perlu ka gua jadi stalker ayat orang ? Alahh biarlah kan .

Eceli kan semalam kan gua nak sangat update . Tangan gua nih dah gian sangat nak menaip tapi semalam gua penat di atas sebab sebab tertentu . Kelmarin punya kelmarin kan fesbuk gua tetiba tak boleh nak bukak der. Damn it --' Memang masa tu gua hot gila bhai . Tengok mula lah gua nak buat ayat ayat ganas ni walhal gua ni sopan eceli . Ok boo sama gua . Gua terima sebab hari ni gua memang gedik dan suka membanggakan diri gua kan . Heeeeeee ;)

Tapi nasib baik lah boleh jugak akhirnya . Fuhh macam macam sumpah seranah keluar dari mulut gua hari tu . Alahh tak payah lah nak besar besarkan . Gua just cakap ' bodoh bangang ' Tu jaa . Gua tak sebut lebih lebih lah adik kakak abang semua . Gua budak baik . Mak gua dah ajar gua masa kecik lagi jangan sebut perkataan yang menjahanamkan diri . Fatin ingat semua nasihat ibu . Fatin janji tak buat lagi ehh ehh . Hah tengok gua mula nak tacing dah . Ni gua tak tahan nih . Tissue please :")

Okok dah dah . Muka ganas balik . Ehemm gua bangga bila Sepah jadi juara . Malam final tu gua rasa Sepah the best terbaik kot . Dua dua task dorang buat superb . Jozan eceli not bad lah tapi malam tu sumpah tak best . Tadak mood langsung nak gelak guling guling macam last week dekat Johor tu . Sorry nah dekat Jozan's fans . Gua eceli minat jugak dekat Jozan tapi malam final gua minat Sepah . Ahh sudah gua dah buat statement berani yang mencacatkan reputasi Jozan . Lepas ni timbul pulak fan page ' Boikot Fatin Amalina sebab dia kutuk Jozan' Hah sudah . Kalau ada memang damn gila -.-

Tanda maaf gua . I love Jozan lah :)
Ehemmm :")
                                               
P/s - Gua nak kemas bilik kejap . Bilik gua dah mengalahkan rumah tumpangan pendatang asing ja gua tengok . Haih standard lah kan bilik anak dara 'rajin' . Okbai readers . Gua sayang lu olang yang baca entry gua sekarang ni . Last word - I LOVE YOU :))

No comments:

Post a Comment