Grab A Button

June 24, 2011

I wish today is a good day for me



Ehemm eceli kan gambar tu tade kena mengena pung dengan entry kitew hari ni . Just tadi terjumpa then kitew amik lah then kitew paste dekat entry kitew sebab kan kitew minat Lee Gikwang - BEAST . Hikhik >< Comel kan bila dia jadi nerdy guy . Eeew pagi pagi lagi ayat aku dah buat korang geli sampai nak muntah kan kan . Nak jugak bagi korang muntah lagi . Kfine #

Kkk sebenarnya kan semalam kitew dapat mimpi buruk sangat . Then bangun tadi berpeluh satu muka . Takut sangat . Nasib baik mak kitew kejut bangun subuh .Kalau tak ntah apa lagi meleret ke mimpi yang tak elok tu. Ehem bukan 18SX ok . Just err tak payah lah . Takut nanti jadi betul betul --' Tak sanggup nak hadapi kalau jadi betul betul . 

Kk gua eceli kan sorang dekat rumah sekarang ni . Bapak gua work Mak gua pulak keluar dengan kawan dia atas urusan work *Ayat keling gua dah keluar . Adik gua pulak pagi dah keluar dengan family cousin gua . Haish gua pulak macam maid Indon ja dalam rumah sendiri . Tadi bangun gua kemas rumah cuci pinggan sidai kain apa lagi . *eceli saja nak tunjuk bangga kata rajin buat kerja rumah . Ehemm gua ikhlas gua ikhlas buat semua tu <--Taip sambil duduk tegak#

Berbalik kepada title gua tadi . Today kan holiday so gua ingat nak relaks dekat rumah sambil study . Erghh macam nak hentak ja kepala dekat dinding bila gua cakap gua nak study . Haktuih >< Pembohong sangat kalau gua cakap gua nak study . Kk malam ni gua study lah . Gua bukan pemalas sangat pung . Tapi kalau tadak mood nak study dan dipaksa untuk study tak guna jugak . Tak masuk apa pung di kepala hotak . So bila nak study biar datang dari lubuk hati yang ikhlas ni . Ecece ayat nak cover .

P/s - Semalam mak gua ajak tengok wayang . Besok nak pergi Penang so hopefully gua dapat tengok KL Gangster besok dekat sana . Tak dapat tengok Seth tengok Malik pung jadilah . Hikhik kbai :)

No comments:

Post a Comment