Grab A Button

June 23, 2011

Today I swear I'm not doing anythin

Gua tau tajuk entry gua berlebihan hari ni . Eceli gua nak cakap yang gua menyesal gila pergi sekolah hari ni . Sumpah tak buat apa selain dari bergosip dengan baby baby gua dekat pavilion sekolah . Tengok tambah dosa lagi . Eleleh macam sebelum kau tak pernah bergosip kan kan ? Kdiam #

Eeeee memang sesal tak sudah gua cakap tapi nak buat macam mana kan . Menyesal pun tak guna dah , dah sampai rumah dah pun . Sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna . Tengok tengok gua guna peribahasa beb untuk entry gua . Anak melayu tak anak melayu tak ? *nak cakap aku gila la tu kan . Ce cakap ce cakap gua tak kesah -.-

Dari pukul 8.15 pagi sampai 1.45 petang gua buat 'study group' dengan member member gua . Biasalah namapun student sakai kan . Dekat atas padang becok pun still boleh study . Penipu gila kan ? Ok merajuk dengan korang lhaa . Kitew merajuk lah . Eeeewww gua gedik gila bhaii . Nak merajuk bagai saja nak buat sweet teruk dengan reader gua . Tak salah tak salah .

Ehh ehh gua pun tak tau kenapa gua update hari ni . Tetibe jari kitew laju jew taip keyboard . Eee ee sukenyerr *ayat shuib masa dia jadik bapok . Kkk gua memenag suka jadi stalker ayat orang pung , ape lu kesah kan . Next week gua nak hang dengan member gua weh . Nak tengok Taiko a.k.a Malik . KL GANGSTER . Ehemm saya suka lah bila cakap pasal Aaron Aziz . Dia sweet kan kan .Tetiba gua jadik sopan 

P/s - Gua tau lu olang mesti dah tengok kan KL Gangster tapi gua baru tekedek kedek nak pegi tengok . So hopepully gua buleh teluar lah next week . Eeww menggelikan lah ayat aku , muntah cepat . Gua memang suka bagi orang geli bila baca ayat gua . Kbye :*

No comments:

Post a Comment