Grab A Button

February 5, 2011

Terima kasih :]


Ohh , sungguh saya berterima kasih kepada dia . Tadi masa nampak muka dia rasa macam nak jerit dekat telinga sebab rasa geram tapi tapi tiada sebab pun untuk berbuat demikian . Biasa laa , orang tengah bulan mengambang . Memang 24 hours rasa nak jerit , marah , moody dan sebagainya . Padan lah pagi tadi rasa nak marah bila beliau kejut saya bangun tido dan terus moody dan moody sampai sekarang .

Tapi sekarang saya menaip keyboard sambil tersenyum . Kenapaa ? Anak bongsu mak saya menawarkan diri untuk membasuh kasut sekolah saya . Besok nak sekolah hari ni baru basuh , baguih punya perangai . Cuti sepuluh hari aku buat apa . Err , tapi apapun , toche nah dik . Nanti aku buat folio hang .

Hari ke-9 bercuti , ada perubahan pada setiap homework yang diberikan oleh guru bertauliah dari SMK Sultan Badlishah . Hampir 80 peratus sudah disiapkan . Tapi , addmath masih lagi zero dan bersih dari segala kotoran dakwat pen dan pensil comel saya . Haiyoo , bila mau siap thambi ? Takpa , malam ni saya akan berusaha untuk melukis nombor nombor di atas kertas keramat tu . 

Entry agak simple sebab idea lari pi mana pun taktau . Just because I miss my followers so that i put this short story . Okies , time up oledy .  Mood - ADDITIONAL MATHEMATICS :)


2 comments: