Grab A Button

April 10, 2011

Touching


Helloo again buddies . Okey mesti korang muak kan . Hari hari aku post entry yang ntah apa apa . Then korang pun baca . Hey aku punya blog kann , sukahati lahh . Kdah diam . *tibatiba . Okey hari aku pergi sekolah . Then tadi ada sesi photography . Ingat nak lari tapi tak boleh so terpaksa jugaklah .  Ntah macamanalah muka aku untuk majalah sekolah tahun depan . Sah buruk macam anak keling kannn ? Kdah diam .

Ehh hari nih seharian saya tak bercakap dengan bestie yang duduk sebelah saya tuhh . Merana jugak lahh tadi dekat dalam kelas . Memang takda sebab langsung kenapa saya tak bercakap dengan dia . Bodoh kan ? Err actually tadi dia pergi duduk depan . Then saya ingat dia tanak duduk sebelah saya dah . So tacing la kejap . Then tak bercakap terus . Eeeee macam budak kecik kan ? Memang pun , namapun student kan .

Then masa nak balik tadi tetiba ja boleh cakap pulak . HAHA masa tuh dua dua muka merah sebab malu . Heeee okey saya suka moment tuhh . Betollah cakap orang , bila kita gaduh dengan kawan baik memang susah nak berbaik . Okey baru saya tau macamana . Lepas nih tanak gaduh dahh . And I love you :]

Kbye :D

1 comment: